Biuro rachunkowe w Warszawie

Biuro rachunkowe świadczy usługi księgowe na rzecz różnego rodzaju podmiotów gospodarczych, instytucji, organizacji oraz osób fizycznych. Bogata oferta nie zamyka się jedynie w usługach w zakresie rachunkowości, jest także rozbudowana o dokumentację kadrową oraz płace.

W celu prowadzenia dokumentacji przez biuro rachunkowe, należy podpisać stosowną umowę, w której zlecamy danemu podmiotowi zakres usług i upoważniamy do prowadzenia księgowości. Każdy przedsiębiorca bez względu, na jakiego to rodzaju działalność gospodarczą prowadzi, jest zmuszony obowiązującym prawem do odprowadzania podatków do Urzędu Skarbowego oraz składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Wraz z rozwojem firmy, pojawia się coraz więcej zobowiązań, których wypełnianie może być kłopotliwe dla osób nie posługujących się biegle terminami finansowymi i księgowymi.

Nasze biuro rachunkowe w Warszawie wychodzi naprzeciw wszystkim osobom oraz firmom, potrzebującym pomocy księgowej.

Biuro rachunkowe zajmie się nie tylko księgowaniem dokumentów zakupowych i sprzedażowych, ale też przepływem środków finansowych. W zależności od indywidualnych potrzeb możemy podpisać umowę na szersze usługi. Biuro rachunkowe może też bowiem zająć się dla nas analizą ryzyka finansowego przy określonych inwestycjach czy też optymalizacją podatkową lub tłumaczeniem zawiłości prawa podatkowego.

Dla naszej wygody biuro może też nas reprezentować przed urzędem skarbowym i instytucjami administracji publicznej i sporządzać w naszym imieniu deklaracje podatkowe. Dzięki temu będziemy mogli zupełnie zapomnieć o kwestiach podatkowych i skupić się jedynie na jak najkorzystniejszym prowadzeniu naszej firmy.